Communicatie & contentmarketing

Hoe vertaal je jullie missie, visie en strategie door naar een praktisch plan voor de marketing en communicatie? Zodat jullie een consistent beeld naar buiten brengen en met je communicatie en contentmarketing bouwen aan een steeds sterker (werkgevers)merk?

Ik werk al 15 jaar met bedrijven in de bouw-, installatie- en vastgoedbranche en schreef ook meerdere boeken over dit onderwerp. Ik help jullie een plan te maken met:

  • Een heldere boodschap
  • Een gedegen doelgroepomschrijving
  • Doelstellingen
  • Thema’s en issues
  • Middelen en kanalen

Het plan is to-the-point, geeft sturing, zorgt voor overzicht en maakt alles wat jullie gaan doen beheersbaar en gestructureerd.

Training LinkedIn

Ook belangrijk: ambassadeurs creëren. Medewerkers vervullen een belangrijke rol bij het bouwen aan jullie merk. Hoe weten ze hoe ze dat het beste kunnen doen? Hiervoor verzorg ik al meer dan 12 jaar trainingen LinkedIn.

LinkedIn is een belangrijk medium in de branche. Alle profielen stroomlijnen volgens de nieuwe profilering en boodschap, en medewerkers ook de handvatten geven om in hun eigen communicatie invulling te geven aan die nieuwe boodschap, is een belangrijke stap richting meer herkenbaarheid.

Kennismaken?

Neem contact met mij op of bel mij op telefoonnummer 06 18 68 11 64

Opdrachtgevers

Regelmatig verzorg ik voor opdrachtgevers een workshoptraining of lezing. Nog vaker ben ik jarenlang betrokken bij de marketing en communicatie, employer branding en andere merk- en positionering-gerelateerde activiteiten. Hier lees je wat ik voor mijn verschillende opdrachtgevers heb gedaan.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *